התחברות
הרשמה
החיים טובים, אנשים לא יודעים לפגוע, בנים לא נצלנים, בנות שלא נחשות ועוד מלא ....
כמה שקרים בשלוש שורות וואו
( זאת לא שאלה זה סוג של שיתוף ממה שאני מרגישה )
7 בדצמבר 2020, 20:20
שנאה
למה
דיכאון
3 תשובות
זה שלוש שורות
מ
מה אתם מסתכלים?!
עמוק ביותר
א
אני שלד
נכון
o
or sangster
באותו הנושא:
למה אנשים חושבים שזה בסדר לפגוע באנשים??
מתפרקים לי החיים ואני בוכה ואני מסתגרת בחדר כדי שאני לא אוכל לפגוע בעצמי, תעזרו לי
יש כאן אנשים שמנסים לפגוע באנשים אחרים?
יש פה אנשים בני 20+ שלא ממש יודעים מה הם עושים עם חייהם?
רק אני חושבת שאנשים צינים פשוט לא יודעים איך להתמודד עם החיים?
אתם חושבים שמודעות יתר על החיים יכולה לפגוע בבן אדם לגרום לו סבל?
מעדיפים להיות אנשים חברותיים לחיים או אנשים טובים בלימודים?
אנשים החיים טובים לכם?
זה נכון שלמעלה יש אנשים מתים יחד עם אנשים חיים אבל אנשים שחיים לא יודעים זאת?
לאנשים משעמם בחיים אז הם החליטו להתחפש לליצנים בעקבות סרט, ללכת לרחוב ולהבהיל/לפגוע באנשים
בחיים לא הבנתי איך אנשים יודעים לחשב קלוריות?