4 תשובות
אהבתי את הרעיון. די מביך. אבל זה תלוי בך, אם את ממש רוצה ותומכת בזה לא רואה סיבה שלא.
יו כן זה יפה
פדחני ומביך
מאןד
מאןד
אנונימית
יא אהבתי, זה מגניב
באותו הנושא: