התחברות
הרשמה
זה יפה להדפיס משהו שכתבתי או ציטוט שאני אוהבת, למסגר ולתלות בחדר? ואם כן מה יותר יפה ציטוט או משהו שכתבתי?
23 במאי 2020, 20:51
עיצוב בית
עיצוב פנים
הום סטיילינג
קירות
תשובה אחת
לדעתי שתיהם יפים
L
L_E
באותו הנושא:
כתבתי לחבר שלי שאני שמחה כי (..) והוא כתב שהוא שמח שאני שמחה משהו חמוד לענות לו?^_^
אני מתחפשת לגותית ואני רוצה להדפיס משהו על חולצה שחורה, מה להדפיס?
קטע שכתבתי על משהו שאני עוברת. מחשבות?
חוות דעת? פעם ראשונה שאני מפרסמת משהו שכתבתי...
אני רוצה להוציא לאור ספר שכתבתי. האם זה יהיה לא מוסרי להדפיס אותו כמו ספר רגיל?
חבר שלי מאושפז במחלקה פסיכיאטרית פתוחה וחשבתי ..כל יום להדפיס לו מכתב עד שכשהוא ייצא משם יהיה לו אוסף מכתבים שכתבתי לו, אחד בכל יום, וזאת סוג של מחווה.
יש מישהו שטוב בכתיבה שאני יכולה להראות לו משהו שכתבתי והוא יביא לי ביקורת?
עד כמה זה פאדיחה שאני צריכה להדפיס משהו בספרייה שקשור ליום האהבה לי ולחבר שלי...?
איך מצטטים ציטוט בתוך ציטוט? כאילו מישהו ציטט מישהו בתוך משהו שהוא כתב ואני רוצה לצטט את כל מה שהוא כתב כולל הציטוט
לכתוב לאקס שאני מצטערת על משהו לא יפה שכתבתי לו?
משעמם לי ובא לי להדפיס משהו, מה כדאי להדפיס?