39 תשובות
רפאל
לאדעת ככה קוראים לאח שלי חחח
מזל טוב!❤
משה\אברהם אולי?
יורם, אברהם, משה, דוד.
וואוו!!! מזל טוב!!!❤
ליאם, ליאו, רפאל, איתן(: אלה השמות בנים שאני הכי אוהבת.
בנימין באמת שם טוב שנותן מזל לכו על זה
ומזל טוב
מושיקו
פנחס
עמוס
שימי
שואל השאלה:
צריכה הרבה רעיונות לשמות כי אנחנו ממש לא ידועים איך לקרוא לו... תודה למי שכתב אגב❤

אוהבת אתכם!!!

והוא כזה מתוק❤
אנונימית
שואל השאלה:
דברים יותר בסגנון יוחנן, יהושפט, רקסי
אנונימית
בן
עידו
נדב
איתי -אני ממש אוהבת את השם הזה
מזל טוב!!
אולי משה? או אברהם?
שואל השאלה:
דברים כמו יהושוע וכאלה יותר...
אנונימית
יוחאי, ניסים, שמוליק, יעקוב, יהושוע
שואל השאלה:
הוריי לא רוצים לקרוא לו אברהם או משה כי זה השמות של האחים שלהם❤
אנונימית
הנה עוד כמה-
רהב, אמית, מייקל, טורי, ג'וני, ג'ים, ארי, הארי.
מזל טוב!!❤ :))
עומר
אריאל
און
בני ואז מתי שהוא עושה משהו רע תגידו לו "בני בני ילד רע!
שואל השאלה:
אני צריכה שמות קצת יותר ישנים כי זה הסגנון
אנונימית
שואל השאלה:
זה עכשיו הכי הולך❤
אנונימית
פיני
ניסים
נוח (מהתנך)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח במבה נוגט את הורגת אותי^^^
אנונימית
יצחק, שמעון, דוד
אנונימית
^^^^אני לא בטוח עד כמה יהושפט ורקסי זה מה שהולך היום
אולי משה?
איתי זה ראשי תיבות של- אם אשכחך ירושלים תישכח ימיני
שזה מושלם לדעתי
אדיר או אלעד
שמות יפים מאוד!
שואל השאלה:
רקסי זה שם שממש הולך עכשיו ונהייה טרנדי לתינוקות, גם אני לא מבינה את זה אבל זה מה שההורים שלי רוצים...
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר גם אדיר אלעד... חחח
אנונימית
זכריה, אוראל
אנונימית
עזריה
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה אלו אחלה שמות, יש לכם עוד?
אנונימית
אין לי שמץ... אבל מזל טוב!
אנונימית
מזל טוב!
יואב
נדב
דויד
אדם
חזקיהו
שואל השאלה:
מנגו זה טעים
אנונימית
מנגו זה מאוד טעים
אנונימית
יואב זה יפה
יותם
אולי רפאל (רוב הרפאלים שאני מכירה גם יוצאים חתיכים וגם מכבדים)
אנונימית
עידן
שחר
רותם
נודר אני לוקח פה את כולם