4 תשובות
סטימצקי
יש באוזן השלישית מלא תקליטים, תבדקי אם יש להם אתר.
יש בדיזינגוף סנטר חנות של תקליטים שכחתי לשמה.
גם בגבעתיים יש ממה שאני זוכר הרבה תקליטים מגניבים pink floyd ו-elvis presley המלך.
טרמינל x