4 תשובות
שיין ואדיקה
^^
ממש לא, עדיקה לוקח גג שלושה ימים וגם אפשר לעשות משלוח שיגיע תוך 4-5 שעות
טרמינל איקס!! יש הנחה על בגדי ים של בילבונג עכשיו משם במקום 400 לסט זה 160 לסט
חוץ מזה עדיקה
שיין ואסוס לוקחים שבועיים כזה
שיין, עדיקה, זאפול, עלי אקספרס
עריכה: אה בעצם עלי אקספרס יגיע אחרי הרבה זמן