3 תשובות
מרגיש בדיוק כמוך, אבל משתדל להאמין שתיהיה מישהי בסוף שלא תזרוק את כל מה שאני נותן לה.
אשכרה היתה לי חברה שנתתי לה הכל והיא היתה כל הזמן מתלוננת- " אתה מתנהג אליי טוב מדיי תתנהג אליי קצת חרא" ):
אל תלחצי על הבלון חזק כי הוא יתפוצץ
מוזמנת לבוא לפרטי:)