10 תשובות
גם אני לא
כן
כבר לא
בימינו אי אפשר להאמין בה.
מאמין שיש אהבה אבל יחד עם זאת מאמין שכמעט כולם הורסים אותה
אני רק בת 17 וחצי..
זה שחוויתי כמה פרידות לא אומר שאין דבר כזה אהבה.. צריך לקחת הכל בפרופורציות ושפרידה וכאב זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. לדעת לקחת את זה בחשבון לפני שנכנסים לזוגיות כלשהי או שמכירים מישהו.
בגדול, אני עדיין ילדה ואני לא יכולה להגיד שאין דבר כזה אהבה ואחרי הכל, אהבה זה מקסים ויש בזה דברים טובים וחיוביים
זה שחוויתי כמה פרידות לא אומר שאין דבר כזה אהבה.. צריך לקחת הכל בפרופורציות ושפרידה וכאב זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. לדעת לקחת את זה בחשבון לפני שנכנסים לזוגיות כלשהי או שמכירים מישהו.
בגדול, אני עדיין ילדה ואני לא יכולה להגיד שאין דבר כזה אהבה ואחרי הכל, אהבה זה מקסים ויש בזה דברים טובים וחיוביים
לעולם לא אפסיק להאמין באהבה !
הרסו לך אותה יותר מידי שאת לא מצליחה להאמין שהיא קיימת..
אני מאמין באהבה
אני מאמין באהבה
לא מאמינה אבל יש בי איזה רצון להאמין שיש אהבה אבל לא כולם זוכים להכיר כזאת ..
אנונימית
באותו הנושא: