13 תשובות
שואל השאלה:
וואו בהצלחה! לאיזו אוניברסיטה את הולכת?
תודה, בן גוריון.
לאן את הולכת?
שואל השאלה:
חחח אוניברסיטת תל אביב. בכל מקרה, המון הצלחה במבחן!❤
תודה, גם לך!
נירשמתי גם לאודיסאה
שואל השאלה:
מוזר... ביום פתוח אמרו לנו שאפשר להירשם רק עד ב-15.1 (אוניברסיטת תל אביב)
נכון נירשמתי לפני ה15.1
גם אני נרשמתי
המבחן שלי עוד יומיים
שואל השאלה:
בהצלחה! המבחן שלי היה שנה שעברה, אם יש לך שאלות אל תתביישי לשאול
שואל השאלה:
האמת היא שלא התקבלתי כי בסבב שלי לקחו בעיקר ילדים שנמצאים בכיתת מחוננים... כן התקבלתי לתוכנית אחרת שנקראת "שער להשכלה גבוהה"
במקומך לא הייתי נלחצת מהפסיכוטכני...
הוא בסך הכל בודק את צורת החשיבה שלך.
אני גם נרשמתי ככה שבהצלחה לשתינו(: