7 תשובות
את לא חייבת לספר להם
זה רק שנתיים אני לא רואה פה שום בעיה
אתם לא ביחד למה שתספרי להם
למה שתספרי להם
תשמעי ההפרש גילאים הוא לא כזה גדול כאילו אני הייתי בקראש על מישהו שגדול ממני בחמש שנים אז נראלי שההורים שלך יפרגנו לך
הגיל לא כזה נורא, את לא חייבת לספר להם ואני בטוחה שזה יעבור..
אם זה לא משהו בטוח
לא כדאי לספר
לא כדאי לספר
באותו הנושא: