5 תשובות
ושאין לך את מתה?
כי כשיש לך חרדות אז העולם נראלך פתאום אמיתי ואת מבינה שאת חיה
אני מניחה שמדובר באדישות יתר.
לצערי איני זרה לתחושה לא ספציפית לחרטה אבל הרעיון הכללי,במידה והבנתי לכוונתך...רגשות זה משו שמאוד לא דומיננטי,נוכח או קיים אצלי וזה גורר תחושת מוות נחרצת שעם הזמן מתרגלים אליה אבל לעיתים זה מתסכל,חרטה זה רגש עז,עצבות עמוקה גם...אז תחושות כאלה אעפ שהן שליליות הן עדיין רגשות ומביעות צורת חיים מסוימת.
שואל השאלה:
להפיך^ יש לי יותר מדי חרדות שאני מרגישה אני מתה ואז כשיש לי חרטה אני מבינה שהחרטה הזו קרתה כי התגברתי על חרדה ואז אני מרגישה שהיא מלמדת אותי ומעצבת אותי גם אם זו חרטה חמורה אבל זה מכעיס
אנונימית
אוקי,לכולם יש חרטות.
הכי חשוב שתדעי לקבל את עצמך ואת העובדה שזה קרה מסיבות מסוימות שהובילו למעשה הזה באותה התקופה.
כל החרטות האלה לפני השינה שמונעות ממך לישון זה סתם סיוט,תכילי ותקבלי את עצמך,תלמדי מה שצריך ותמשיכי הלאה.
בהצלחה