גם אתם מרגישים בבידוד הזה בחרטה שלא חוויתם יותר ? שלא חייתם כאילו זה הפעם האחרונה כאילו לא הגעתם לסיפוק עצמי ויש חרטות?
גם אתם מרגישים שהייתם צריכים לטייל יותר והייתם שקועים באיזה בועה ורק שקורונה או משהו רציני קורה פתאום אתם מריצים את כל הסרטים איך הייתם רוצים לחוות את החיים יותר במלואם? איך הייתם רוצים לטייל בחול לראות עולם ולהנות יותר. האם יש לכם חרטה? אתם מרגישים את זה?