2 תשובות
אין לי ממש מה להגיד לך... תנסי להתחבר עם בנות אחרות ובעיקר עם כאלה מהכיתה שלך. אני בטוחה שהן עוברות דברים דומים אם יש כמויות של שיעורים.
אני מבינה מאד שאת מרגישה ככה זה הדבר הכי כואב בעולם לאבד חברה אבל הפיתרון להרגשה שלך הוא כאשר תגדילי את המעגל חברים שלך