6 תשובות
כן זה רק ל5 דקות
תלוי בן כמה אתה
בעיקרון אני ממליצה שלא
אהבה זה חרא
כיף לחודש חודשיים והכל נהיה אחרי זה מגעיל ומחפשים לישות רק רע אחד לשני אבל תכלס אם אתה מתחת לגיל 16 אז למה לא שיהיה סתם לכיף אבל אם אתה מעל זה חרא וזה לא הזמן
שואל השאלה:
אנחנו בני 15
אז לא כדאי
למה יש לי תחושה שהיא שיחקה אמת או חובה עם מישהו... להיות חבר שלה ל5 דקות? זה לא משהו שבא מעצמו. חבל חשבתי שבגיל 15 כבר עובר הקטע הזה של אמת או חובה
אנונימית
באותו הנושא: