16 תשובות
את כן תעלי קצת..
8 סופגניות זה לא מעט קלוריות..
אוי אני מצטערת טעות שלי לא ראיתי שאתה גבר אנא ממך תתעלם מזה שפניתי אלייך בלשון נקבה.
8 סופגניות זה לא מעט קלוריות..
אוי אני מצטערת טעות שלי לא ראיתי שאתה גבר אנא ממך תתעלם מזה שפניתי אלייך בלשון נקבה.
בסופגניה אחת קלאסית עם ריבה יש 300 קלוריות בערך, אז זה קצת בעייתי
זה כן הרבה אבל בסדר לא נורא היית רעב הכל טוב
תתמיד בספורט פשוט ותרד יותר מ800 גרם
תתמיד בספורט פשוט ותרד יותר מ800 גרם
שואל השאלה:
אני יעלה יותר מ800 גרם לדעתך?
אני יעלה יותר מ800 גרם לדעתך?
אממ יכול להיות חחח
300 כפול 8
300 כפול 8
לא נורא אבל הכל טוב פשוט תתמיד ואל תוותר בספורט
ותוכל לאכול גם 10(אבל לבדוק שאתה בגרעון קלורי)
תשמע 8 סופגניות? זה מלא למה לאכול 8 סופגניות? אני בןכה בלילה שאני אוכלת אחת
אבל בסדר לא נכנסת לזה שכל אחד יאכל מה שהוא רוצה...
עכשיו לדעתי אתה תשמין ממש ממש בקטנה אבל אם ירדת 800 גרם רוב הסיכויים שעןלי תעלה באיזה 100 גרם משהו גזה
אבל בסדר לא נכנסת לזה שכל אחד יאכל מה שהוא רוצה...
עכשיו לדעתי אתה תשמין ממש ממש בקטנה אבל אם ירדת 800 גרם רוב הסיכויים שעןלי תעלה באיזה 100 גרם משהו גזה
לא להכנס לצלחת של אנשים^
שיאכל מה שבאלו
שיאכל מה שבאלו
שואל השאלה:
האמת שאני מתעמל בנבחרת ישראל באקרובטיקה ופשוט צריך לשמור על משקל ובראשון חוזרים לאימונים ואיאם אני יעלה
האמת שאני מתעמל בנבחרת ישראל באקרובטיקה ופשוט צריך לשמור על משקל ובראשון חוזרים לאימונים ואיאם אני יעלה
הכל טוב אתה לא תרד מהכושר כי אכלת קצת חותר
לא נכנסתי לצלחת של אף אחד אני בסך הכול רשמתי מה שאני חושבת ואחרי שרשמתי מה שאני חושבת אמרתי שאני לא נכנסת לזה כח כל אחד יכול לאכול מה שהוא רוצה סו...
כי רשמת בהתחלה "זה מלא למה לאכול 8 סופגניות" לא צריך בכללי לרשום ככה שיאכל מה שבראש שלו וזהו אומרת את דעתי
שאלתי אותו למה לאכול 8 סופגניות במקום לאכול עוד דברים כי לאכול כל היום רק סופגניה זה לא קצת מוזר? בסך הכול שאלתי הכול בסדר מצטערת עם זה הלך לכיוון לא נכון לא ניסתי כלום רק שאלתי שאלה וניסיתי לעזור..
אתה בטח תשמין איזה חצי קילו אבל זה ירד אל תדאג
בטח הייתה לך צרבת
באותו הנושא: