4 תשובות
אני כל כך מבינה אותך
אנונימית
עצוב לשמוע
אני רק יכולה לבקש מימך משהו אחד על תתאבדי! זה תקופה והיא תעבור תזכרי את זזה גם אני בתקופה רעה. אבל זה החיים פעם את למעלה ופעם למטה ואת צריכה להתמודד איתם זה רק יכשל אותך לעתיד.
אהובה , אני יודעת שזה נראה סוף העולם אבל זה לא ! לכולם יש תקופות קשות .
ואת עכשיו מבינה שהחברות האלו לא ראויות לך ומגיע לך יותר! לפעמים עדיף להיות לבד מאשר עם אנשים רעילים ואני אומרת את זה מנסיון !
תשקיע בעצמך ,תדאגי לעצמך תעשי דברים שאת אוהבת . אל תדאגי הכל ישתפר אני מבטיחה .
ובבקשה אל תפגעי בעצמך זה מיותר , להפך תשקיעי בעצמך . את לפני כולם !
הי, נכון חברות יכולות להיות חרא. אבל זה לא סיבה להתאבד. הם אלה שמפסידות אותך.. לכי תחפשי אנשים שיאהבו אותך באמת. אפילו מסטיפס וכאלה. דברי עם ילדים בגילך. תכירי לעצמך עוד חברות.. תראי להם ולך שאת יכולה להמשיך כשקשה.