10 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי גם להוסיף שאמרתי לה:אבל מה אם צבא ולימודים,ואז סבתא שלע אמרה שזה לא נורא ושזה לא מקשה
לא כל כך מסכים, אבל כל אחד שיעשה מה שבא לו
(בגדר החוקי כמובן)
לדעתי זה לא נכון. אבל זו דעתה
אני לא חושבת שצריך להביא ילדים בגיל צעיר ממש
לא מסכימה
שואל השאלה:
היא אמרה שאני צריכה להביא ילדים בגיל 20...
ואני כמעט בת 12...
כל אחד ומה שבא לו;)
גיל עשרים זה ממש צעיר אנשים בגיל הזה רק סיימו צבא ותיכון
קודם כל את לא צריכה לחשוב על זה עכשיו. את צריכה להתרכז בלימודים.
אבל אם כבר את חושבת על זה אז ברגע שתרגישי שאת אוהבת מישהו והוא אוהב אותך ושיש בניכם באמת חיבור טוב תהיו ביחד. ואחרי זה אם הכל מסתדר אז אתם יכולים לחשוב על חתונה. אבל אם את לא מוצאת מישהו מתאים את לא צריכה להילחץ ולחשוב רק על זה. מתישהו זה יגיע וגם אם זה יהיה בגיל 25 זה לא נורא בכלל
אנונימי
טוב שמונה שנים לבלות זה גם סבבה לפני שמתחילים להשריץ ילדים. תמיד חשוב להקשיב לסבתא (אם מוודאים טוב שהיא לא זאב מחופש ושואלים על השיניים וכל זה). אבל את לא צריכה לחפש. כבר ימצאו אותך. ואם לא ימצאו תשימי שלט.