8 תשובות
הייתי נפגעת.
בת כמה את עכשיו?
שואל השאלה:
נפגעתי ובכיתי
ואני בת 15 היום
אנונימית
קודם כל לא היה קורה שההורים שלי יכנעו ובסוף לא ההיתי הולכת עם זה
ואם כן היה קורה ההיתי נעלבת ונפגעת נורא
אנונימית
פעם יצאתי עם מכנס ואמא שלי זרקה לי יציאה נעלבתי.
וגם פעם אחת אחותי אמרה לי שהיא התביישה להסתובב איתי כי אני הייתי הולכת קצר ועם מכנס. קיצור נעלבתי.
אני אני בגלל מי שאני.
וזה גרם לי להבין שיש להם חוסר ביטחון כי הם בוחנים אנשים לפי חיצוניות.
וזהו. שיהיה להם אחלה חיים.
היום גדלתי. אני מבינה מאיפה זה נבע. אז זה פגע בי.

כרגע שיחררתי מזה. ואני במקום אחר
שואל השאלה:
אמא שלי כל הזמן אומרת לי תראי את הבנות האלה איזה זולות הן לא מביישות ללכת ככה ברחוב נראות כמו ז**** גועל נפש אם תלבשי את זה את תראי כמו פרחה מגעילה והיא לא מבינכ שמראה חיצוני ומה שאנשים לובשים לא אומר על האופי שלהם כלום.
היא פשוט טועה.
אנונימית
גם אני בת 15 ויש לי בעיה דומה לשלך...רוצה לבוא לפרטי?
שואל השאלה:
בסדר אני יודעת להתאים תצמי ולשים לעצמי גבולות אבל אני כרגע המצב הוא שאני בבית וחם לי אז שמתי גופייה סהכ הכל גופייה
אנונימית