8 תשובות
למרפסת
לסבתא לאכול
סבא וסבתא לקידוש
בבית. אין לי אוטו
יוצאת עם שניים שלושה חברים להליכה
בדרך כלל נשאר בבית עם המשפחה כי בכל זאת יום שישי
אבל לפעמים גם יוצא עם חברים
אבל לפעמים גם יוצא עם חברים
נשארת בבית
לא יוצאת, נשארת בבית :)
באותו הנושא: