8 תשובות
לפעמים, בדרכ יושבת בבית של ידיד/חברה עם חברים
כן או לאכול או סתם לאיזה גינה לשבת לדבר
לא וגם אם כן זה לאיזה פארק או בית של אחד החברים
זה ממש תלוי
כי לרוב אני משתדלת לשמור כשרות גם בשישי
אבל לא תמיד מצליח לי
אצלנו בעיקר סנוקר או קודם מסעדה ואז סונוקר ואז סרט.
לא, אני פשוט כאן, מעביר את הזמן בסטיפס, כי אני אדם חסר חברים :/
לפעמים אבל בזמן האחרון כן
לרוב
או מסעדה וכאלה או מסיבות אם יש משהו