התחברות
הרשמה
אני הולכת לישון עכשיו ואני קמה ב6 בבוקר זה מוזר?
עכשיו 20:10
3 בדצמבר 2020, 20:10
שינה
עייפות
לילה
בוקר
3 תשובות
ממש לא, כיף לך הלוואי הייתי ככה
בת אדם אנונימית
עשר שעות שינה, כיף לך אני ישנה 4
A
Avucadudu
לא מוזר
P
Pretzel logic
באותו הנושא:
בזמן האחרון אני כל הזמן הולכת לישון בסביבות חמש בבוקר וקמה באחת, זה מסוכן? אני ממש מפחדת לישון עכשיו.
אם אני הולכת לישון עכשיו זה יהיה לילה טוב או בוקר טוב?
מישו יודע איך לקום מחר בשבע בבוקר אם אני רק עכשיו הולכת לישון?
אם קמתי היום באחת בצהריים ויש לי מבחן מחר ואני הולכת לישון עכשיו אני איהיה מרוכזת?
יש לי 10% ואני עכשיו הולכת לישון, להטעין או לחכות לבוקר?
אני הולכת לישון ב-5 בבוקר ואני חוזרת ללימודים ביום שלישי איך לסדר את השעות שינה ?
אם אני הולכת לישון עכשיו אני אצליח לקום בתשע בבוקר?
אם אני הולכת לישון עכשיו יש סיכוי שאני אקום ב6 בבוקר?
אם אני הולכת לישון עכשיו וקמה ב10 וחצי בבוקר זה בסדר?
זה בסדר לצאת להליכה מחר ב5/6 בבוקר אם אני הולכת לישון עכשיו?
אם אני הולכת לישון עכשיו ואני אתעורר בזריחה איך שיתחיל אור, כמה שעות יש לי לישון?