4 תשובות
הכל בסדר זה רק נזם שנייה וזה עובר
תחשבי על כמה זה יהיה יפה אחר כך
את לא חייבת...
אבל אם את רוצה רק שתדעי שיש כאלה שזה לא כןאב להם בכלל. אולי יתמזל מזלך :)
תישארי רגועה, בסוף זה עוברר וזה יפה רצח❤
זה ממש לא נורא זה כואב לשנייה וחצי וזה זה נגמר לפני ששמים לב לזה. בכל מצב אל תעשי משהו שאת לא רוצה לעשות אבל גם אני הייתי ממש לחוצה לפני שעשיתי וזה היה ממש סבבה.
תנסי לא להלחיץ את עצמך יותר מידי ולהסיח את דעתך בדברים שמחים או שמרגישים אותך סליחה אם לא עזרתי בהצלחה בעז"ה