4 תשובות
אין ממה להילחץ
תזכרי שזה רק כדי שיוכלו לעזור לך אחרי זה יותר
תזכרי שזה רק כדי שיוכלו לעזור לך אחרי זה יותר
לגמרי אין ממה להילחץ
הם מומחים בזה וזה התפקיד שלהם אז אל תפחדי לדבר ולהיפתח
הם מומחים בזה וזה התפקיד שלהם אז אל תפחדי לדבר ולהיפתח
יש לי גם ocd למה את צריכה פסיכולוג
ורק שתדעי ממש מחרפן אותי שכתבת באותיות קטנות
ורק שתדעי ממש מחרפן אותי שכתבת באותיות קטנות
אני גם סובלת מ-ocd, לגמרי מבינה אותך. אף אחד לא יכול להכריח אותך להמשיך שם, תנסי פעם אחת ואם זה לא יעזור פשוט אל תחזרי
באותו הנושא: