4 תשובות
אין ממה להילחץ
תזכרי שזה רק כדי שיוכלו לעזור לך אחרי זה יותר
לגמרי אין ממה להילחץ
הם מומחים בזה וזה התפקיד שלהם אז אל תפחדי לדבר ולהיפתח
Ta_
יש לי גם ocd למה את צריכה פסיכולוג
ורק שתדעי ממש מחרפן אותי שכתבת באותיות קטנות
אני גם סובלת מ-ocd, לגמרי מבינה אותך. אף אחד לא יכול להכריח אותך להמשיך שם, תנסי פעם אחת ואם זה לא יעזור פשוט אל תחזרי