16 תשובות
לא העוגייה לסוף...מלמעלה למטה
רגיל..מלמעלה למטה
לא אוכלת קרמבו
אני מתחילה בעוגיה, זה מוזר רצח אבל ככה התרגלתי
משאירים את הטוב (העוגייה) לסוף
לאא לא מתחילים בעוגייהה
מלמעלה למטה אבל בחיים אני לא אוכל קרמבו
קודם עוגיה
אני מתחילה בקרם ומשאירה את החלק הטוב לסוף
מלמעלה
בסוף עוגיה
בסוף עוגיה
מלמעלה לעוגיה
קודם קצפת, אחר כך עוגייה...
ואני גם שמה במיקרו 10 שניות...
r. george
ואני גם שמה במיקרו 10 שניות...
r. george
עוגייה
אנונימית
קודם העוגיה
מלמעלה למטה
באותו הנושא: