5 תשובות
זה מה שאת אוהבת?
אז תעשי את זה
כן גם אני לובשת צבעוני ואני בכיתה יב תעשי מה שבראש שלך
אנונימית
אני ממש חושבת שזה יפה ומי שלא זין עליו מה אכפת לנו מהם
תלבשי מה שאת אוהבת
לדעתי זה מהמם :) זה ייחודי ומאוד מגניב ;)