7 תשובות
7 ורבע/7וחצי גג
אם תארגני עכשיו הכל תוכלי לקום יותר מאוחר
שואל השאלה:
לקחת תיק ביהס או לא?
4 שעות
לקחת תיק ביהס או לא?
4 שעות
אנונימית
נראלי תקומי בסביבות 7 ורבע או וחצי אבל אולי עדיף שתארגני בגדים כבר עכשיו ואז תוכלי לישון יותר
אני היתי קם בשמונה ורבע וחוזר בזמן
שואל השאלה:
חצי שעה בערך אבל לא הכנתי לא בגדים לא כלום
ואני לא יודעת אחך אני הולכת
חצי שעה בערך אבל לא הכנתי לא בגדים לא כלום
ואני לא יודעת אחך אני הולכת
אנונימית
נראלי 7 או 7 ורבע זה תלוי כמה זמן לוקח לך להתארגן לי אישית לוקח שעה
באותו הנושא: