4 תשובות
אולי תיקחי הפסקה מהאתר וזה ירגיע לך את זה
שואל השאלה:
כי זה מתחיל להיות אובססיה.
לראות מתי הוא מחובר לרשום דברים שהוא יענה עליהם וכאילו אין לנו גם קשר חזק אנחנו רק צוחקים אחד עם השני אז זה ממש לא בסדר וסתם אובססיה ואני לא רוצה את זה זה להקשר ממה מהר לבן אדם שאני אפילו לא מכירה
כי זה מתחיל להיות אובססיה.
לראות מתי הוא מחובר לרשום דברים שהוא יענה עליהם וכאילו אין לנו גם קשר חזק אנחנו רק צוחקים אחד עם השני אז זה ממש לא בסדר וסתם אובססיה ואני לא רוצה את זה זה להקשר ממה מהר לבן אדם שאני אפילו לא מכירה
אנונימית
למה זה רע בעצם? מה זה גורם לך לעשות שאת מרגישה אחר כך רע עם עצמך? כי בסך הכל זה לא דבר שלילי במיוחד.
בעיקרון ככה מרגיש קשר נורמלי עם מישהו שסבבה איתו. רוצים לדבר איתו רוצים יחס ממנו. מה בעצם חסר כדי להפוך את זה למשהו נורמלי מבחינתך? אתם לא מדברים בפרטי?
באותו הנושא: