4 תשובות
גועל נפש עלק אם תעשה לייק על העמוד שלי אני יביא חברים ייאלה עופי מפה ינואשת
אנונימי
את לא כותבת משהו ממשי בבלוג הזה מה את רוצה שנעשה?
אנונימי
אחלה בלוג:)
אנונימית