התחברות
הרשמה
אין לי סוני 5, אז מה הטעם בחיים בעצם?
2 בדצמבר 2020, 04:31
זה ציני ציל
תשובה אחת
אין טעם :)
י
ילדה אקראית
באותו הנושא:
מה הטעם בחיים האלה?
מה הטעם בחיים?
מה הטעם בחיים שלי??
מה הטעם שלכם בחיים? מה מחזיק אתכם חיים?
מה הטעם בחיים
מה הטעם בחיים האלה בעצם?
מה הטעם בחיים?
מה בעצם הסיבה לחיות? אין טעם בחיים.?
מה הטעם של קולה?בחיים לא טעמתי חח
מעניין אותי לדעת מה הטעם בחיים
לפעמים אני תוהה לעצמי מה הטעם בחיים