18 תשובות
אשמח להיות לך לחברה ולהקשיב לך כל פעם שאת צריכה
את ממש לא צריכה לעבור אתזה לבד גירל
את ממש לא צריכה לעבור אתזה לבד גירל
בין השאלות שאני מתייחס אליהן ברצינות- את ריגשת אותי השאלה הכי שריגשה אותי בחודשים האחרונים
את עדיין חותכת את עצמך? את מקבלת טיפול פסיכולוגי או טיפול אחר?
אנונימית
פסיכולוג עוזר אבל אסור שתיקח כדורים
אני שמחה לשמוע שהצלחת למצוא את עצמך עם קבןצה של חברים,זה חשוב,מראה?לבוש?את יכולה לשנות,זה לא עניין,מה הבעיה לשנות לבוש?,אופי?אופי אני לא אשקר,קצת קשה לשנות אופי,אבל מי שיאהב אותך באמת יאהב אותך כמו שאת,אחותי תהיי שלמה עם עצמך,לכולם יש חסרונות,תשלימי עם החסרונות שלך,ותסכלי על הדברים הטובים שבך,ויש בך,את רק צריכה לתת לעצמך לחפש,אהובה,זה באמת רק תקופה שתעבור,תנצלי אותה ותהני עם חברות שלך,ואל תפגעי בעצמך,אל תחשבי על המחשבות האובדניות האלו,אני תמיד פה בשבילך,ואת באמת תמיד מוזמנת לדבר איתי
יש טעם בחיים. עכשיו זה נראה לך מאוד רע אבל יהיה לך יותר טוב בעתיד, את תטיילי, תראי מקומות חדשים, יהיו לך חוויות חדשות, כישרונות חדשים, חברים חדשים. גם לי הייתה תקופה שחתכתי ולכן אני יודעת שאחרי שתספרי למישהו מבוגר שאת יודעת שיעזור לך, זה ישתפר. אולי אפילו אמא שלך,היא עדיין אמא שלך והיא תרצה שיהיה לך טוב.
בבקשה תנסי להפסיק לחתוך, אפילו לבד, תספרי ימים, תציירי פרפרים (לי זה לא עזר אבל יש כאלה שעוזר להם..)
עם כמה שזה קשה תחשבי על הטוב, ככה תצאי מזה. מלא בהצלחה ותרגישי טוב, זה הכי חשוב.
בבקשה תנסי להפסיק לחתוך, אפילו לבד, תספרי ימים, תציירי פרפרים (לי זה לא עזר אבל יש כאלה שעוזר להם..)
עם כמה שזה קשה תחשבי על הטוב, ככה תצאי מזה. מלא בהצלחה ותרגישי טוב, זה הכי חשוב.
כל הזמן חוסמים אותי- אל תטעה אותה. יש כאלה שטוב להם כדורים ויש כאלה שלא. לי כדורים דווקא כן עזרו, לקחתי רסיטל, טיפול עם פסיכולוגית והרבה מחשבות חיוביות
שואל השאלה:
תודה רבה ואני החלטתי בזכותכם להפסיק עם החתכים ולא אני לא צריכה טיפול פסיכולוגי יש מישהו שעוזר לי בזה ולא רגיל
תודה רבה ואני החלטתי בזכותכם להפסיק עם החתכים ולא אני לא צריכה טיפול פסיכולוגי יש מישהו שעוזר לי בזה ולא רגיל
כדורים לא עוזרים זה סתם בולשיט זה תדמית שזה יענו עוזר גם אני חשבתי שזה עוזר אבל זה עשה יותר נזק מתועלת אז אני לא מטעה
קפה שחור מרים את המצב רוח זה עוזר לי לפחות
ואוו תשמעי עלמתי החיים טובים את צריכה לעשות דברים שאת אוהבת אל תעשי לעצמך דברים כאלו את מוזמנת לשלוח לי לפרטי אשמח לשוחח עימך ולחזק אותך ואם תשלחי לי יש לי עוד כמה דברים להגיד
שואל השאלה:
אה וכל הזמן חוסמים אותי אני לא אוהבת קפה חחח
אה וכל הזמן חוסמים אותי אני לא אוהבת קפה חחח
כאן בשבילך תמיד!
תהיי חזקה יהיה יותר טוב גם אם קשה לך להאמין בזה עכשיו!
לכולם יש דברים קשים בחיים!
ואת מדהימה שבנית לך עמוד שדרה זה חשוב כדי לא ליפול מכל דבר!
תהיי חזקה יהיה יותר טוב גם אם קשה לך להאמין בזה עכשיו!
לכולם יש דברים קשים בחיים!
ואת מדהימה שבנית לך עמוד שדרה זה חשוב כדי לא ליפול מכל דבר!
עצוב לי לשמוע את זה
אני אשמח להיות חברה שלך
והכי גרוע שבנים אומרים שבנות עושות את זה בשביל צומי ושהן בחיים לא סבלו.
אנונימית
שואל השאלה:
נכון והרבה גם אומרים שהם מבינים אבל הם בעצם לא יודעים איך זה מרגיש
וממש תודה לכם לכל התומכים אתם ממש עוזרים לי ושבת שלום
נכון והרבה גם אומרים שהם מבינים אבל הם בעצם לא יודעים איך זה מרגיש
וממש תודה לכם לכל התומכים אתם ממש עוזרים לי ושבת שלום
כותבת יקרה,
ראשית, משמח לקרוא שאת מרגישה יותר טוב, ומרגש מאוד התגובות שכבר קבלת שעודדו אותך וגרמו לך לראות דברים קצת אחרת, ובעיקר שהחלטת לא לחתוך יותר
בכל זאת רציתי לכתוב לך ולהתייחס לדברים שכתבת, ולהציע עוד אלטרנטיבה.
אני שומעת בדבריך הרבה תסכול וחוסר אונים.. את מספרת על כך שאת שם בשביל אלו שצריכים אותך, שאת אוהבת את אמא שלך גם כשקשה, שאת אולי מעמידה פנים שהכל בסדר, אבל בתוכך את מרגישה שאת מתפרקת אולי את המשענת של הקרובים שמסביבך, ומנגד לך אין על מי ועל מה להישען בעצמך
נראה שהחיים הם מעמסה מאוד גדולה עבורך, שאת זקוקה לדרך להרגיש טיפה פחות לבד עם הכל. נשמע שלפעמים את מרגישה שהדרך היחידה למצוא הקלה היא למות, אבל אולי את כן מוכנה לנסות לשמוע על דרכים אחרות, כי נשמע שזה לא שאת בהכרח רוצה למות, אלא שפשוט את לא מסוגלת להמשיך לחיות ככה, לבד, עם המועקה הזאת שכבדה עליך, ובלי שום מקום לפרוק ולשתף בקשיים
לצד הקול הפנימי הזה שכנראה מאוד מבקר אותך, על המראה והאופי שלך, על האופן בו מתלבשת, יש קול שהצליח לכתוב כאן, לתקשר את הייאוש שלך, אולי זה קול שמבקש למנוע ממך לעשות צעד שאין ממנו דרך חזרה... אולי קול המבקש לגייס תקווה, במקום בו כרגע את לא מצליחה להרגיש אותה...
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, שהוא אישי ואנונימי לחלוטין, מקום לשתף ולפרוק עוד ממה שמטריד ומציק לך לספר על העצבות והכאב, אנו ננסה ונשתדל לפחות לתמוך בך קצת, כמה שנוכל לתת לך אוזן קשבת,ובעיקר שלא תישארי לבד. אולי נוכל לסחוב יחד איתך את הנטל הזה של החיים, ואולי גם לחשוב יחד איתך על דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה, אפילו עוד הערב...
שלך,
מתנדבת סה"ר
ראשית, משמח לקרוא שאת מרגישה יותר טוב, ומרגש מאוד התגובות שכבר קבלת שעודדו אותך וגרמו לך לראות דברים קצת אחרת, ובעיקר שהחלטת לא לחתוך יותר
בכל זאת רציתי לכתוב לך ולהתייחס לדברים שכתבת, ולהציע עוד אלטרנטיבה.
אני שומעת בדבריך הרבה תסכול וחוסר אונים.. את מספרת על כך שאת שם בשביל אלו שצריכים אותך, שאת אוהבת את אמא שלך גם כשקשה, שאת אולי מעמידה פנים שהכל בסדר, אבל בתוכך את מרגישה שאת מתפרקת אולי את המשענת של הקרובים שמסביבך, ומנגד לך אין על מי ועל מה להישען בעצמך
נראה שהחיים הם מעמסה מאוד גדולה עבורך, שאת זקוקה לדרך להרגיש טיפה פחות לבד עם הכל. נשמע שלפעמים את מרגישה שהדרך היחידה למצוא הקלה היא למות, אבל אולי את כן מוכנה לנסות לשמוע על דרכים אחרות, כי נשמע שזה לא שאת בהכרח רוצה למות, אלא שפשוט את לא מסוגלת להמשיך לחיות ככה, לבד, עם המועקה הזאת שכבדה עליך, ובלי שום מקום לפרוק ולשתף בקשיים
לצד הקול הפנימי הזה שכנראה מאוד מבקר אותך, על המראה והאופי שלך, על האופן בו מתלבשת, יש קול שהצליח לכתוב כאן, לתקשר את הייאוש שלך, אולי זה קול שמבקש למנוע ממך לעשות צעד שאין ממנו דרך חזרה... אולי קול המבקש לגייס תקווה, במקום בו כרגע את לא מצליחה להרגיש אותה...
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, שהוא אישי ואנונימי לחלוטין, מקום לשתף ולפרוק עוד ממה שמטריד ומציק לך לספר על העצבות והכאב, אנו ננסה ונשתדל לפחות לתמוך בך קצת, כמה שנוכל לתת לך אוזן קשבת,ובעיקר שלא תישארי לבד. אולי נוכל לסחוב יחד איתך את הנטל הזה של החיים, ואולי גם לחשוב יחד איתך על דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה, אפילו עוד הערב...
שלך,
מתנדבת סה"ר