10 תשובות
כמובן, קרה לי הרבה.
כן, אהבה יכולה להיות גם אפלטונית( לא רומנטית)
כן, אומרת מניסיון.
"האמת היא, שכולם הולכים להכאיב לכם. אתם פשוט צריכים למצוא את אלה ששווה לסבול עבורם."
חד משמעית כן
כן.
שואל השאלה:
אוקיי כי אני בוכה בערך כל לילה בגללן אז עכשיו אני מבינה שאני חווה את השברון לב הראשון שלי
אוקיי כי אני בוכה בערך כל לילה בגללן אז עכשיו אני מבינה שאני חווה את השברון לב הראשון שלי
אנונימית
לצערנו
דווקא הם הכי שוברים את הלב כי הם היו הכי קרובים אלינו אז כשקורה משהו זה מאד משמעותי
באותו הנושא: