7 תשובות
את לא יודעת לבחור חברים
אנונימי
חד משמעית כן.. :(
אם את נותנת להם אותו, כמובן.
תבחרי יותר בבררנות למי את נותנת את הלב שלך חברה.
לי שברו 9 פעמים בשנה באחרונה יש מצב יותר זה מה שהצלחתי לספור פשוט לא הכרתי עדיין חברים אמיתים ואני בטוחה שגם את לא אבל צריך להמשיך לנסות ולא לפתוח את הלב מהר זה מה שלמדתי השנה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה ממש קשור...
כשאתה רואה בן אדם אתה לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד
שואל השאלה:
^^^ אני בכללי בן אדם שסומך על אנשים בקלות וחברותי ונאמן ואנשים יכולים להיכנס לי ללב בשניות