7 תשובות
לא כואב, אין לך מה לדאוג. טיפה לא נעים אבל ממש לא ביג דיל
האף טיפה כןאב אבל זה עובר אחרי כמה דקות.
זה לא כואב אבל זה לא נעים
לא כזה כואב לי ספציפית
לא כואבת טיפה לא נעים אבל באמת שטויות . 2 שניות ועובר
היא קצת לא נעימה
אבל זה עובר מהר
אבל זה עובר מהר
לא כואבת, אבל קצת לא נעימה,
את תוכלי לסבול את זה אל תדאגי.
את תוכלי לסבול את זה אל תדאגי.
באותו הנושא: