4 תשובות
ראיתי סרטון של בדיקת קורונה שפשוט מכניסים איזה משהו ממש עמוק לאף וזה נראה די כואב אבל זה לכמה שניות
עשיתי בדיקת קורונה וזה מטוש שבהתחלה מכנסים לפה רק לחך (החלק העליון בפה) ולא מרגישים כלום ואז מכנסים לאף וזה קצת מציק וכואב...
זה לא כל כך כואב
זה לא נעים. זה פשוט מקל כזה שנכנסים. מרגיש כמו משטח גרון
באותו הנושא: