3 תשובות
אנשים שגוזמים את העצים זה מפחית לנו את החמצן (כייוון שעצים מפיקים חמצן לאדם) וכאשר גוזמים אותם נוזר פחמן דו חמצני וזה לא טוב..
יש לך פה את כל התשובות!:)
http://www.google.co.il/#hl=iw&site=&source=hp&q=%d7%94%d7%a8%d7%a1+%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa+%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d+%d7%a2%d7%9c+%d7%99%d7%93%d7%99+%d7%94%d7%90%d7%93%d7%9d&oq=%d7%94%d7%a8%d7%a1+%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%91&gs_l=hp.3.0.0i30l5.1261.3144.0.4166.8.5.0.0.0.0.769.1554.1j1j2j6-1.5.0...0.0...1c.1.z2lqdhhgpbc&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=15d0291efd260ad1&bpcl=38093640&biw=1280&bih=863
כריתת עיירות, צייד, בזבוז משאבים..