17 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות עם זה
מה לעשות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
הם רציניות,הן פשוט לא "רגילות"לראות אותי רצינית וזה מוזר להן וכנראה בגלל זה עונות לי בזלזול וזה ממש מגעיל לדעתי
הן יכולות לדבר רציני ואני לא?מה אני שונה מהן
הם רציניות,הן פשוט לא "רגילות"לראות אותי רצינית וזה מוזר להן וכנראה בגלל זה עונות לי בזלזול וזה ממש מגעיל לדעתי
הן יכולות לדבר רציני ואני לא?מה אני שונה מהן
אנונימית
וואו ככ אניי זה מחרפן.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם בלי קשר לזה
אני מרגישה שהן מזלזלות בי ושופטות ולא מתייחסות אליי ברצינות כמו אופציה ב אם אין להם למי לספר משהו אז מספרות לי(מישהי שאני מרגישה כך לא כולם) ואני כן זורמת בשיחה אבל קשה לי לדעת שאני לא יכולה להיות איתם גם רציני ולספר להם דברים שעוברים עליי לדוגמא ולא רק דברים מצחיקים,שהם שופטות אותי ושלא כיף לי להפגש איתם ואין לי רצון אפילו לראות אותם בבית הספר וככה לא צריך להיות חברות..ואני לא מצליחה לפתור את זה ואני צריכה להתמודד איתן בנתיים עד הצבא
אבל גם בלי קשר לזה
אני מרגישה שהן מזלזלות בי ושופטות ולא מתייחסות אליי ברצינות כמו אופציה ב אם אין להם למי לספר משהו אז מספרות לי(מישהי שאני מרגישה כך לא כולם) ואני כן זורמת בשיחה אבל קשה לי לדעת שאני לא יכולה להיות איתם גם רציני ולספר להם דברים שעוברים עליי לדוגמא ולא רק דברים מצחיקים,שהם שופטות אותי ושלא כיף לי להפגש איתם ואין לי רצון אפילו לראות אותם בבית הספר וככה לא צריך להיות חברות..ואני לא מצליחה לפתור את זה ואני צריכה להתמודד איתן בנתיים עד הצבא
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן מדברת עם אנשים וחברים אחרים אבל לא נפגשת איתם
אני כן מדברת עם אנשים וחברים אחרים אבל לא נפגשת איתם
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה בי שאני תמיד מנסה להרשים אותם כדי שיאהבו אותי כי אני אחת שאוהבת את כל הצומי ושיאהבו אותי ככה וכנראה בגלל זה אני מתנהגת ככה
למרות שפעם זה לא היה ככה והתנהגתי כמו עצמי לא הרגשתי שהן מזלזלות אבל אני כבר לא זוכרת איך התנהגתי לפני..התרחקתי מהן ממש בהשוואה לפעם שהיינו ממש בקשר
הבעיה בי שאני תמיד מנסה להרשים אותם כדי שיאהבו אותי כי אני אחת שאוהבת את כל הצומי ושיאהבו אותי ככה וכנראה בגלל זה אני מתנהגת ככה
למרות שפעם זה לא היה ככה והתנהגתי כמו עצמי לא הרגשתי שהן מזלזלות אבל אני כבר לא זוכרת איך התנהגתי לפני..התרחקתי מהן ממש בהשוואה לפעם שהיינו ממש בקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם יש בעיה גדולה בהן שהן פשוט חרא
אבל גם יש בעיה גדולה בהן שהן פשוט חרא
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת אבל חברה לא אוהבת להיות לבד למרות שמשתדלת כמה שפחות לדבר איתן
אני מנסה לפתור את זה ובהדרגה מדברת רציני אבל מרגישה עדיין זילזול מצדן קצת
אני אוהבת אבל חברה לא אוהבת להיות לבד למרות שמשתדלת כמה שפחות לדבר איתן
אני מנסה לפתור את זה ובהדרגה מדברת רציני אבל מרגישה עדיין זילזול מצדן קצת
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר לא יודעת מה אני אם אני אחת רצינית או מצחיקה
לדעתי שניהם אבל קשה להיות גם וגם
אני כבר לא יודעת מה אני אם אני אחת רצינית או מצחיקה
לדעתי שניהם אבל קשה להיות גם וגם
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני יכולה זה אפילו יותר טוב
אבל קשה לי
אני יודעת שאני יכולה זה אפילו יותר טוב
אבל קשה לי
אנונימית
שואל השאלה:
נוח בקשר למה?
נוח בקשר למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני ברוב מצחיקה אז לדעתי זה מה שבי ויותר נוח
אבל גם נוח לי להיות רצינית לפעמים מבינה?לא תמיד אני יכולה להצחיק ולהיות עם שמחת חיים גם לי קשה ואני צריכה התייעצות זה מפריע לי ממש אני רוצה שהן יכבדו אותי ולא יזלזלו ויהיו חברות אמיתיות
אני ברוב מצחיקה אז לדעתי זה מה שבי ויותר נוח
אבל גם נוח לי להיות רצינית לפעמים מבינה?לא תמיד אני יכולה להצחיק ולהיות עם שמחת חיים גם לי קשה ואני צריכה התייעצות זה מפריע לי ממש אני רוצה שהן יכבדו אותי ולא יזלזלו ויהיו חברות אמיתיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן אוהבת חלק מהן אבל מרגישה שממש התרחקנו וזה מרגיז
אני גם תמיד מנסה להיות רצינית אבל אז אני מתחרטת או אומרת משהו קטן וזהו והופכת שוב למצב שלי המצחיק
כנראה זה מה שבי אבל אני גם צריכה את הצד הזה שמקשיב ורציני כי אני יודעת שיש לי את זה בי,למשל עם המשפחה אני גם מדברת רציני על מלא דברים חופשי
אני כן אוהבת חלק מהן אבל מרגישה שממש התרחקנו וזה מרגיז
אני גם תמיד מנסה להיות רצינית אבל אז אני מתחרטת או אומרת משהו קטן וזהו והופכת שוב למצב שלי המצחיק
כנראה זה מה שבי אבל אני גם צריכה את הצד הזה שמקשיב ורציני כי אני יודעת שיש לי את זה בי,למשל עם המשפחה אני גם מדברת רציני על מלא דברים חופשי
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה שאת עוזרת זה עוזר לי אפילו רק לפרוק❤
ותודה שאת עוזרת זה עוזר לי אפילו רק לפרוק❤
אנונימית
שואל השאלה:
למשל כשיהיה לי חבר בעתיד,בצבא או בכל מקום אחר אפשרי אני צריכה לדעת גם איתו להיות רצינית לא רק מצחיקה
למשל כשיהיה לי חבר בעתיד,בצבא או בכל מקום אחר אפשרי אני צריכה לדעת גם איתו להיות רצינית לא רק מצחיקה
אנונימית
שואל השאלה:
אני הייתי גם פעם מצחיקה אבל כנראה ששמתי לב לזה עכשיו במיוחד כי התבגרתי וגם התרחקתי מאוד מחברות אז הם כבר לא לוקחות אותי ברצינות
אני הייתי גם פעם מצחיקה אבל כנראה ששמתי לב לזה עכשיו במיוחד כי התבגרתי וגם התרחקתי מאוד מחברות אז הם כבר לא לוקחות אותי ברצינות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה גם את מושלמת חיים
תודה רבה גם את מושלמת חיים
אנונימית
באותו הנושא: