6 תשובות
תצאי מידי פעם לחצי שעה עם עצמך, אצלי זה בדיוק אותה הסיטואציה, או שתעזרי בבית (אצלי זה לפחות עוזר) .
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך לצאת מהבית לבד אבל היא פשוט מגזימה והיא לא מבינה שגם חברות שלי נוסעות בחופש והן לא יכולות כל היום רק להפגש איתי ויוצא שאני יושבת בטלפון בבית... יש לי חברות שהן גם כאלה כשחברות שלהן לא יכולות להפגש והאימאות שלהן לא אומרות להן כלום ..
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט כך החברות שלי נוסעות בחופש וההורים שלי עובדים ואני לא יכולה לנסוע עם המשפחה וככה זה שאני פשוט נשארת בבית...
אנונימית
אני מאוד מבינה אותך. תנסי לשביר את המשבר ולטייל לבד, אולי ללכת בפארק לשמוע מוזיקה, לרכב על אופניים, ללכת לקניון ולהזמין אולי משהו לשתות. לפעמים צריך לצאת מהמקום ההכי נח לנו, ולפעמים זה מועיל להיות לבד. אם היא תראי שיפור היא לא תעיר לך יותר, אמא שלי גם אמרה שתשלח אותי לפסיכולוג ושירדפו אותי כל החיים, אבל זה במטרה כדי שאת תתאווררי. היא רוצה רק טוב בשביל, אפילו שזה לפעמים לא עוזר.
שואל השאלה:
כן אבל אין מצב שאני יוצאת מהבית לבד כל החיים שלי יצאתי עם חברות ואני לא יודעת איך זה לצאת לבד אני בקושי יכולה...
אנונימית
אז הטיפ היחידי שיש לי לומר שזה פשוט לצאת האיזור הנוחות שלך, אין לך מה לעשות, זה סצם יעשה ריבים לבינך ולאמא שלך.
באותו הנושא: