6 תשובות
יכול להיות
אני לא שונא אף אחד פה .!
כי אני לא מכיר אף אחד
כי אני לא מכיר אף אחד
לא נראלי ששונאים אותך פה אבל זה תלוי אם התשובות שלך עושות הרבה מריבות
שואל השאלה:
הן לא דעות קיצוניות אבל אני אומרת את מה שאני חושבת
הן לא דעות קיצוניות אבל אני אומרת את מה שאני חושבת
אנונימית
אני לא שונאת פה אף אחד אני לא מכירה פה באופן אישי אף אחד אז מה הסיבה שלי לשנוא. לא חושבת ששונאים אותך כי לא באמת מכירים אותך פה
אני לא יודע, אני לא שונא אף אחד פה.
אבל יכול להיות שאנשים לא מחבבים ומסכימים עם הדעות שלך במיוחד אם את אומרת מה שאת חושבת, זה קורה.
זה לא אומר שהם שונאים אותך...
אבל יכול להיות שאנשים לא מחבבים ומסכימים עם הדעות שלך במיוחד אם את אומרת מה שאת חושבת, זה קורה.
זה לא אומר שהם שונאים אותך...