5 תשובות
איזו משימה מעצבנת, לא מגיע לאדם כזה שיעדדו אותו.
אולי תכתבי משהו בסגנון של היית בתקופה קשה ולא באמת התכוונת
שואל השאלה:
בדיוק בגלל זה נתקעתי
עצה לדמות:
למרות שאתה הרגשת אשם במוות של חבר שלך שמת (או הדמות השנייה) אתה לא אשם לפעמים שאנחנו כועסים אנחנו פולטים שטויות, או דברים ללא כוונה שזה יתגשם ונכון שלאחר שאמרת את זה , זה באמת קרה , אבל זה לא קשור אלייך הקב"ה מחליט מי ימות ומי יחיה עוד הרבה לפניי שאתה יחלת לו את זה מבינה מאד את ההרגשה שלך, אבל תנסה לחשוב כרגע על איך אתה מקבל את המוות שלו ולא ברגשות אשם ומצפון על מה שאמרת. בחיים אנשים מתים וזה לא בשליטה שלנו ושום פליטה או איחול למשהו לא יגרום לו למות. מקווה שתעבור את זה בטוב ותזכור שהזמן הוא התרופה הטובה ביותר.
שואל השאלה:
תודה רבה רבה רבה זה ממש עזר לי
בכיף:)