5 תשובות
תשקרי שאת לא לבד
למה את רוצה? אבל כן, את יכולה להגיד שחברה אחת נשארת שם
אנונימית
תגידי שהיה לך כיף בסוף וזה היה רק הלחץ של הפעם הראשונה .
למה לבד אתה בת 17?
שואל השאלה:
כי רק ההתחלה היתה קשה
אחר כך היה ממש כייף
כי רק ההתחלה היתה קשה
אחר כך היה ממש כייף
באותו הנושא: