התחברות
הרשמה
אם נכשלתם פעם בטסט/ טסט פנימי, מה היו הטעויות שלכם?
30 בנובמבר 2020, 16:16
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
תשובה אחת
הטעויות של אחרים לא בהכרח יהיו הטעויות שלך.. פשוט תחזרי על החומר לפני כמו כל מבחן ותשתדלי לא להיות לחוצה, בהצלחה
י
ילדה מכורה להאנטומיה
באותו הנושא:
מי נכשל בטסט פנימי?
בטסט פנימי יש נכשל? כאילו נגיד חס וחלילה אני לא נהגתי טוב אני אעשה עוד טסט פנימי?
שיעור 36 ונכשלתי בטסט פנימי זה נראלכם הגיוני שהמורה שלי לא התייחס לטעויות שלי??
מה קורה אם אני נכשלת בטסט פנימי?
מה יותר קשה טסט פנימי או חיצוני?ועל מה פוסלים בטסט פנימי?
האם נכשלים בטסט פנימי ?תשובות דחוף
אם נכשלים בטסט פנימי זו חובה לעשות שוב טסט פנימי, או שהמורה יכול להגיש אותך בכל מקרה לחיצוני?
כל כך נלחצתי בטסט פנימי, עשיתי כל הטעויות שיש וכמעט עשיתי תאונה...
מה קורה אם נכשלים בטסט פנימי?
עכשיו היה לי טסט פנימי, עשיתי בו את כל הטעויות האפשריות!
אם נכשלתם בטסט כמה טעויות היה לכם (לפי הטופס כישלון)