התחברות הרשמה

אם נכשלתם בטסט כמה טעויות היה לכם (לפי הטופס כישלון)

25 בדצמבר 2018, 12:14
טסטרשיון נהיגהנהיגה    
תשובה אחת
טופס כישלון? לא שמעתי על זה
אנונימית
באותו הנושא:
איזה טסט עברתם? ואם נכשלתם אז על מה?
אנשים שלא עברו פה טסט ראשון על מה נכשלתם?
על מה נכשלתם בטסט? ועל מה מכשילים?
אם אני נכשלת בתיאוריה/טסט אני צריכה לעשות מחדש טופס ירוק??
מי כאן נכשל בטסט ראשון? איזה טסט עברתם?
על איזה טעויות נכשלתם בטסט? על מה הייתם ממליצים לשים דגש?
על מה נכשלתם בטסט?
על מה נכשלתם בטסט?
חברה שלי נכשלה בטסט שני, אפשר עזרה באיך לעודד אותה?
היה לי טסט לפני פחות מחודש חלמתי לפני הטסט שאני נכשלת ונכשלתי
כישלון בטסט פנימי - נכשלתי בטסט פינימי זה אומר שהמורה לא יגיש אותי לטסט?