3 תשובות
זה ממש סבבה. הכל טוב
נשמה אני מרגישה כמו פיל לידך, תפנקי את עצמך עם החצי השני של הכנף
סבבה לחלוטין, אפילו לא יזיק אם תוסיפי עוד איזה כנף או שתיים ופרי