התחברות
הרשמה
כנסוו שנייהה ותענו
זה קצת ,הרבה , או סבבה ליום שלם??
חביתה משתי ביצים עגבנייה וחסה
תפוח
2 חתיכות שוקולד מריר
פיתה עם כף טונה
צלחת בנונית או אפילו גדולה של פסטה עם עגבניות וחצי כנף עוף
זה יותר מ 1000 קלוריות??
29 בנובמבר 2020, 22:23
התייעצות
חוות דעת
עצות
3 תשובות
זה ממש סבבה. הכל טוב
נקבה
נשמה אני מרגישה כמו פיל לידך, תפנקי את עצמך עם החצי השני של הכנף
נ
נועה גודין
סבבה לחלוטין, אפילו לא יזיק אם תוסיפי עוד איזה כנף או שתיים ופרי
N
Not Mikasa.p
באותו הנושא:
כנסוו שנייהה זה באמת שנייה אני בויכוחח
היי בנות כנסוו ותענו
בנות שעשו בדיקת אקג או אקו לב כנסוו שנייה
כנסוו שנייה בחייאת
כנסוו ותענו באמת על תגידו שחפרנו על זה
כנסוו שנייה
עזרה !! כנסוו שנייה
כנסוו שנייה
כאלו שפתחו חשבון בנק בפפר כנסוו שנייה
כנסוו שנייהה (:
כנסוו שנייה