7 תשובות
כן יש סכנה
עדיף שלא.. לכי תדעי יבוא איזשהו סחף פתאום.. תהיי כמה שיותר קרוב לחוף
זה לא טוב! תמיד שיהיה מציל
אפילו עשו על זה פירסומת חחח
אפילו עשו על זה פירסומת חחח
אנונימית
ברור שזה מסוכן!
אסור להכנס לים ללא מציל!
מצילים יודעים גם איפה יש סחף ומערבולות, אל תסכני את עצמך השביל זה, את יכולה ללכת ממש רק על קו החוף שרק הכפות רגליים במים.
אני אומרת את זה בתור בת של מציל(גם בכלל אין לך מה להכנס כי הגיעו כבר מדוזות לחלק מהחופים, בנתניה ובתל אביב כבר יש)
אסור להכנס לים ללא מציל!
מצילים יודעים גם איפה יש סחף ומערבולות, אל תסכני את עצמך השביל זה, את יכולה ללכת ממש רק על קו החוף שרק הכפות רגליים במים.
אני אומרת את זה בתור בת של מציל(גם בכלל אין לך מה להכנס כי הגיעו כבר מדוזות לחלק מהחופים, בנתניה ובתל אביב כבר יש)
צריך כוח ברגלים דודה שלי גדולה והיא כמעט נסחפה בכינרת. והמים הגיעו מתחת לחזה
היה מציל.
זה מסוכן משהו יכול לצוץ פתאום
היה מציל.
זה מסוכן משהו יכול לצוץ פתאום
אנונימית
בתור גולש אני אומר לך שאין לך סיכוי מול הזרם של המים והסיכוי שתכנסי למערבולת שתמשוך אותך לאמצע הים הוא גבוה מאוד (אין מערבולות בארץ שמושכות אותך למטה) אם עם גלשן אנחנו בקושי הגולשים מצליחים להתמודד עם הזרם ולשחות נגדו כשכל מה שאנחנו עושים כל היום סה להתאמן על חתירה איל את תצילחי??? מה זו החשיבה הזו כל תכנסי בחיים לים בלי מציל זה מסוכן ומיותר
אל*
באותו הנושא: