7 תשובות
לדעתי כן, הוא נראה בן אדם נחמד וטוב כזה
חד משמעתית כן
כן הוא דפק את הקריירה הפוליטית שלו בגלל שהוא באמת האמין שהצעד שלו יעזור למדינה
אנונימית
שואל השאלה:
^ביקשתי בלי פוליטיקה
^ביקשתי בלי פוליטיקה
כן.
^אז באיזה אופן? לא נכנסתי לפרטים הסברתי את הסיטואציה שהוא נכנס אליה *בשביל המדינה* (המדינה לפני האינטרסים שלו)
אני לא מכירה אותו באופן אישי וגם לדבר על הפעילות שלו כרמטכל נחשבת פוליטית. הוא דמות פוליטית ואי אפשר להתעלם מזה.
אני לא מכירה אותו באופן אישי וגם לדבר על הפעילות שלו כרמטכל נחשבת פוליטית. הוא דמות פוליטית ואי אפשר להתעלם מזה.
אנונימית
נכון, אני מדהים, טוב לב וסקסי :)
באותו הנושא: