לכולנו יש דעות שונות בפוליטיקה אבל שמתי לב שיש מלא אנשים שלא מקבלים דעות של אחרים נגיד לפני כמה ימים מישהי שאלה בטיקטוק ביבי או גנץ ואז מלא ילדים יצאו על אלה שאמרו גנץ . אני פחות מתלהבת מביבי (לא שאני אוהבת את גנץ אבל עדיין ) למה יש ילדים שלא מסוגלים לקבל דעות של אחרים ? שכל אחד יחשוב מה שטוב לו