2 תשובות
לדעתי זה נורמאלי להגיד לו דבר כזה
אנונימית
זה לא צומי. זה פשוט נראה לי מיותר, במיוחד שאת נפרדת ממנו.
פרידות זה לא פשוט לאף אחד, ורוב הסיכויים שזה כן הזיז לו.