6 תשובות
לדעתי זה לא תשומת לב
ככה את מה זאת השאלה הזאת
חכי את עוד צעירה
תררי משיכה מינית זה דבר שמוגדר מראש בלי שאנחנו מפעילים על זה חשיבה נשמע לי שאת מעדיפה בחורה מאשר בחור וזה בסדר את צריכה להבין מה הטוב לך ביותר ואז תוכלי לעשות צעד
לא זה לא צומי.
למה מי שנמשכת לבנים זה גם בשביל צומי?
את בת 12 אז תחכי עוד כמה שנים לפני שתיהי בטוחה אבל כנראה שזו את ותקבלי את עצמך.
תיהי גאה במי שאת:)
פשי איזו אפליה לכולם נתת פרח ולי לא? נעלבתי :(