6 תשובות
אתה לא צריך לשנות את עצמך בשביל אף אחד מה זה השטויות האלה
וואי בדיוק אני!!
אני רוצה לשנות את האופי שלי ושל פעם השתנתי בשנים האחרונות לא לטובה..
היי,
תהייה עצמך... אם לאחרים יש בעיה זה הפסד שלהם! אתה מדהים כמו שאתה ואתה לא צריך להשתנות :)
אנונימית
הכי חשוב שכן תהייה אתה אבל אי אפשר ממש לדעת איך תשנה אותו כי אנחנו לא יודעים איך אתה מתנהג אם אתה נגיד מקלל הרבה תפחית עם הקללות או אם נגיד אתה משתולל הרבה תשתולל פחות אם נגיד אתה מסנן או לא יודעת מה מתנהג מגעיל תחשוב איך הצד השני מרגיש ותפחית עם זה תחשוב לפני שאתה עושה משהו ואומר משהו




אבל באמת כמו שאחרים אמרו אתה צריך לשנות את ההתנהגות שלך רק כי לך זה לא מתאים לא כי לידידות שלך זה לא מתאים לא מתאים להן הן יכולות לחפש אותם בסיבוב
תשאל אותם, הן מכירות אותך.
בכללי תנסה להיזכר איך היית פעם ואיך התנהגת ותנסה להשתנות לפי זה.
אני חושבת שאתה לא צריך לשנות את האופי שלך בשביל אף אחד!
אנונימית