2 תשובות
אני חושבת שהצעד הכי חשוב זה מודעות. עצם זה ששתיכן מודעות למצב הזה ורוצות לשנות אותו זה משמעותי.
מפה אני חושבת שכדאי אפילו להעמיק את המודעות ולהתחיל לפרק מה הייתן רוצות שיהיה לכן באופי שאין לכן עכשיו? כמה שיותר בפירוט. איך הייתן רוצות להגיב לסיטואציות שונות? אולי אפילו לנסות לחשוב על אלטרנטיבות לסיטואציות ספציפיות שכבר קרו לכן. מהם הערכים העליונים שלכן? ברגע שתהיו מודעות לדברים האלה והם ישבו לכן בראש השינוי כבר יקרה מעצמו....
כדאי לפרט כמה שיותר לעומק, לא בהכרח כאן, בשביל עצמך... נניח להיות רגועה אפשר לפרק ללהצליח להגיד "אני לא מסכימה איתך אבל בוא נעצור את הדיון הזה כאן" כשמישהו אומר משהו שמעצבן אותך או ללחייך גם למישהו שאת שונאת או לא להגיב לכל דבר וכו'.... ככל שתהיו יותר ספציפיות ככה זה יקפוץ לכן לראש ביותר סיטואציות במהלך היום